EliseMorten

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Elise - 9 november 2015 21:45

Hej! 

Idag så jobbade jag Morten från marken, med lastpall och fålla.

Jag har ju jobbat honom några gånger innan med lastpall och det har gått super! Så idag så gjorde jag som en fålla inne på ridabanan av hinder som blev ungefär som en hästtransport. Jag skickade in honom utan problem, så då la jag en lastpall framför, där han gick in i fållan så det blev ännu mer som en transport. Inte heller några problem bara rakt in. Det gick ju super så gjorde jag inte så många gånger.

Sedan låg det några socker bitar på ridbanan som jag också skickade honom runt inte några större problem men ville inte göra så mycket svårare med nya saker.

Slutade där blev en liten kortare träning för honom, och villa imorgon. Får se om det kommer ut något på bloggen imorgon får se om det kommer något under dagen!

Av Elise - 9 november 2015 19:00

Hej! 

Jag tänkte att varje måndag så lägger jag ut min planeringen med Morten för veckan, så börjar idag!


Måndag: NH på banan 

Tisdag: Vila

Onsdag: Dressyr

Torsdag: Löshoppning

Fredag: Dressyr/markarbete

Lördag: Vila

Söndag: Rida ut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards